L'ETAPA D'EDUCACIÓ INFANTIL
Al llarg d’aquesta etapa, els infants han de ser protagonistes del seu propi aprenentatge. La nostra prioritat és:
- Fer de l’infant el protagonista del seu propi aprenentatge.
- Crear espais de manipulació, experimentació, descobriment i aprenentatge a partir d’ambients preparats
- Potenciar la relació família-escola.
- Desenvolupar l’autonomia personal.
- Valorar les diferents formes d’expressió: llenguatge verbal, plàstic, musical i corporal.
- Atendre la diversitat a partir treball per ambients d’aprenentatge i desdoblaments.
- Potenciar el treball en equip.
- Incorporar les nostres tradicions al bagatge cultural de l’alumne.
- Conèixer l’entorn més immediat mitjançant sortides i activitats culturals.
- Potenciar l’ús de les noves tecnologies.
- Explorar i gestionar les emocions a través del descobriment del jo i dels altres.
- Ser creatius i valorar les produccions dels nostres alumnes.
- Promoure el joc com a activitat necessària per al desenvolupament personal i social dels infants.